hagbylotta

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av hagbylotta - 1 januari 2013 18:08

På årets största pizza-dag gör vi inget undantag! Magnus lite och hämtade pizza till tjejerna och deras kompis, men gjorde en egen till oss. Julskinkan gick åt, färska tomater, flera olika sorters ost... Supergott!
Ikväll får Dexter stå åt sidan för den senaste Bournefilmen, hoppas den är bra.
Jag laddar mentalt för morgondagen: storstädning!
Älskar att storstäda planerat! Knäppt? Ja...jo, men så är det! Upp tidigt och kavla upp ärmarna. Japp!

Av hagbylotta - 1 januari 2013 15:20

Jag vill tipsa dig om några filmer som jag tycker om! Det är blandade kategorier: komedi, drama, thriller mm. En bra film när man är trött, sjuk, uttråkad, ensam ... är guld värd!
Har du några tips?

Av hagbylotta - 1 januari 2013 12:18

2013 började med ett redigt brak!! Islossning frän taket...
Annars en lugn och skön morgon i sängen med frukost och nyheterna. Som vanligt rapporteras det om våld och bråk och om hur nyårsraketer exploderat på folk. Usch!
Tjejerna sover fortfarande, hundarna leker som tokiga med varann.
Idag blir det en sån där skön dag. Vi har ett enda måste - att skjutsa Emmi till Norrköping! Vi får nog köra sten, sax, påse om det!
Bilder från igår!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards