hagbylotta

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av hagbylotta - 15 januari 2013 21:10

Gick en rask promenad till Sporthallen och hejade på våra duktiga tjejer!
En lite stressad och snabb match slutade oavgjort och sedan åkte vi hem!
Kastar i mig en värdelös middag och ska nu krypa ner under täcket. Känner mig trött och frusen!
Imorgon är det full dag-min lista svämmar över!
Natti natti!

Av hagbylotta - 15 januari 2013 17:58

Halkade mig ner till Malin! Höll på att ramla minst fem gånger och varje gång pep jag till som en livrädd gammal tant!!
Broddar??
Väl framme-gott kaffe, mysiga samtal och många skratt. Det är alltid trevligt att umgås!!
Nu har jag myst med Harry och spelat spel på mobilen. Håller på att bli spelberoende! Har oxå hostar som ett litet as, så hostmedicin ska tas innan jag går på match.
Heja Tuva och hennes kompisar!
Kramar till dig!

Av hagbylotta - 15 januari 2013 10:10

Hej hej hallå!!
Vaknade till ett riktigt vinterland och Harry älskar det! Han springer med nosen nerborrad i snön som en liten plog. Sedan fnyser han och springer som en skållad iller i cirklar! Lille plutt!
Nu är vi inne i värmen och Grey's Anatomy, kaffe och vispad grädde!
Sjukhuset blev ombokat-dom vill inte ta prover medans jag käkar antiinflammatoriska mediciner mot struplocksinflammation! Så slapp jag skrapa bilen och tuffa iväg...
Senare ska jag hem till Malin, det ska bli roligt och trevligt som alltid. Ikväll är det innebandymatch oxå!
Har du det bra?
Andas.
Smile...

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards