hagbylotta

Alla inlägg under oktober 2012

Av hagbylotta - 31 oktober 2012 18:04

Eftersom jag nu oxå fått lite feber har jag inte pluggar ett dugg idag. Jag har däremot sett en dokumentär om Richard Gere och sedan oxå en film där han spelar huvudrollen. Jag har alltid älskat Richard Gere, men nu ÄLSKAR jag honom!! Oavsett ålder - han har alltid varit snygg, men verkar ju bara bli läckrare med åren! Jag skulle kunna tänka mig honom som fondvägg i sovrummet!
Vad tycker du, Magnus?

Av hagbylotta - 31 oktober 2012 10:43

Halsen är nu rejält svullen! Jag missbrukar Zyx...man får inte ta fler än tre på en dag. Vad händer om man tar fler? Det lär jag bli varse!
Skulle börja med mina inlämningsuppgifter, men det funkar inte...mår inte tillräckligt ok.
Nog med gnäll nu!
Det är ju Halloween!! Pumpan är tänd, gosaker att bjuda på har förberetts...kom nu alla gastar, spöken, häxor, vampyrer och varulvar!!!

Av hagbylotta - 30 oktober 2012 19:00

Tuvas fötter är numera totalt analyserade. Alla borde göra en kontroll av sina fötter och sin gång. Det var riktigt bra! Nu har hon inlägg som ska användas och såsmåningom oxå justeras. Känns toppenbra!
Vi tog en sväng på stan-ett ganska öde Linköping city... Gick till Waynes och åt lunch. Alltid gott!
Sen blev det tandläkaren...alltid dyrt!! Men roligt var det att träffa min barndomsvän Cecilia där! Världen är bra liten ibland. Kul att ses och småprata...vi lär ses mer för jag ska dit på måndag för undersökning!
Nu har jag varit hos mor & far och pratat bort lite tid, träffat Magnus vid Lager 157-som inte gav nån mersmak alls-handlat och packat upp. Halsen är skrikigt röd och värker illa... Dricker te och äter halstabletter!
Hoppas ni mår bättre ;)

Av hagbylotta - 30 oktober 2012 10:27

Mina ögon ser ut som dom tillhör Bart Simpson och halsen värker som om jag svalt ett gäng rakblad!
Ska jag bli sjuk nu när jag är ledig och har planer?!!
Hur typiskt är det?!
Jag har i alla fall släpat mig ur sängen, fixat en mugg kaffe latte och parkerat min övertunga bakdel framför morgontvn...
Laddar för stan med Tuva! Vi ska på fotanalys, tandläkarbesök, fika hos mor & far...
När jag kommer hem måste jag börja skriva på mina inlämningsuppgifter. Det är deadline fredag!!!!!
Stress jämt!
Nu ska jag ringa min vän som har det tufft nu...
Kram i rusket!

Av hagbylotta - 29 oktober 2012 19:04

Lååång dag som avslutades med lite trista nyheter. Tänker på dig, vännen! Ringer imorrn...
Blev välkomnad av Nikes fina pumpa och glada hundar. Ny blir det middag och mys-imorrn tandläkaren...akut :( Inte kul alls, men vad gör man? Dessutom ska Tuva till Foten för fotanalys...
Nu...kött och svampstuvning!

Av hagbylotta - 28 oktober 2012 20:05

Åh...jag älskar att bo på hotell! Allt är ordnat, jag kan bara vara!
Vi har kollat på innebandy-Åtvidaberg slog Linköping med 8-1! Bra där!
Sen checkade vi in, gick till Ghingis och åt och drack...
Nu har jag precis duschat, smörjt in mig och sjunkit ner framför Solsidan! Har nötter, choklad och Cola... Underbar söndag!
Puss och kram!

Av hagbylotta - 28 oktober 2012 15:53

   


Lyckos mig som fick ännu en heldag på jobbet!!!

Söndag är absolut ingen vilodag!

Skrivit 90 omdömen och har en överjävlig huvudvärk nu   


Men ...

Jag har packat väskan för en natt på hotell, huotellfrukost ...



 


Alltid nåt, va!? 

Av hagbylotta - 27 oktober 2012 13:05

Ingen sovmorgon, inte!

Upp och raka spåret till jobbet!

 

Har nu suttit i två timmar med skriftligt omdöme i matematik för 45 elever...inte klar än!

Sedan väntar omdömen i engelska och bild...och planering av utvecklingssamtal!

Tjoho!!


 

Sorry, men nu fick jag bränslestopp och hela jag känns som en härdsmälta...

Kaffepaus!

Hörs...


 

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards