hagbylotta

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av hagbylotta - 18 oktober 2012 10:13

Så mörkt det är på mornarna nu! Jag har svårt att vänja mig vid tanken på att det nu dröjer lååång tid innan vårljus, blommor och värme återkommer.

Idag är det regningt och ljuset kan inte tränga igenom det.

Jag har hunnit med att undervisa i matte och rastvaktat.


 


Skulle precis sätta mig och planera när min mobil ringde:

Jag måste tillbaka till sjukhuset för ytterligare prover och recept på nåt mer. Han sade nåt om det igår, men var då inte säker.

Tydligen har jag lätt höga stressvärde och lågt Hb...jag är INTE förvånad!

Ledsen nu....vill ju att det ska vara bra. Det räcker nu!

Blir till att åka från jobbet när jag slutar enligt schema (hoppsan!) och åka direkt till US. Känns inte kul alls!

Ja ja...uppryckning nu!

Jag ska passa på att handla mat också - hade ett relativt tomt kylskåp imorse...varken mjölk, ägg, smör, bröd...

Dålig markservice!!


  


Igår kväll satt jag och kollade på semestermål. Finns så många platser jag skulle vilja se!

Tuvas önskan (och min ständiga) är dock Italien, så det var dit jag styrde mitt sök!

Funderar på att hura hus separat och boka flygstolar bara.... Nu gäller det bara att få ihop det och att veta vart i Italien vi ska??!!


 


Allt ser så fint ut!!

Tror att Magnus & jag får sätta oss i helgen och kolla lite mer systematiskt!

Nej, nu ska jag ut i höstrusket!!

Ha en fin torsdag och kom ihåg att kramas lite!


 

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards