hagbylotta

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av hagbylotta - 16 oktober 2012 17:49

Vart tar dagarna vägen?
Har haft en bättre och mer produktiv arbetsdag idag. Känns skönt i kropp och knopp! Njöt av bilfärden hem, med min ljudbok...
Stannade på Ica och kompletterade till middagen-hade inte kött så det räckte bl a.
Harry och Merzan var på strålande humör och vi tog en liten sväng runt huset och upp mot skolan. Dom jagade varandra och busade!!
Harry är som ungarna när dom var små...han går hack i häl på mig tom in på toa! Hahaha!!!
Nu blir det middag, bad och film...
Trevlig kväll!

Av hagbylotta - 16 oktober 2012 07:40

Ojojoj... Igår somnade jag strax före klockan 9!! Kan ju tycka att jag borde vara pigg idag, men icke! Jag har idag svårt att hålla mina svullna ögon öppna och dessutom bjuder jag på en cigarett- och whiskyröst!!
Mörkt som i graven när jag styrde mot jobbet, men med Stefan Sauk som gott sällskap!! Jisses vilken spännande ljudbok!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards