hagbylotta

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av hagbylotta - 23 oktober 2012 11:03

Sitter med mitt kaffe och kollar på en otroligt bra film! Tara Road. Om du missat den-leta upp den, se den!! Mycket bra!
Har precis pratat med min bror och gjort upp om nästa helg. Äntligen ses vi!
Nu funderar jag på om jag inte borde leta mig in på kontoret och försöka skriva lite på min inlämningsuppgift?? Nja...ska nog ta en kopp kaffe till, njuta av värmen från brasan och se lite mer på TV...
Förresten...jag vill fråga er, bloggvänner, hur det kan komma sig att många har så svårt att plocka undan sin disk?????? Jag ogillar själv plocket med disken, men det är värre att låta det stå! Just fenomenet att inte ställa in den i maskinen när den ju är tom!!!
Jag vägrar att städa detta idag! Jag strejkar!! Så det så!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards