hagbylotta

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av hagbylotta - 17 oktober 2012 16:07

Hej!

Hallå!

Stanna!!!

Försöker ihärdigt att hejda farten på den här dagen oxå! Men det går inte.

Startade dagen med möte från klockan 8 till halv 10...givande dock.

  

Sen har jag hunnit med att undervisa, planera, skriva LPPer, dokumentera...

Har svängt förbi sjukhuset för provtagning och förnyat recept.

Den här gången var de sååå trevliga och jag hann inte ens sätta mig i väntrummet innan det var min tur! Hehehe...


 


Har svängt förbi stan och hämtat en kopp kaffe och träffade Leena där.

Gulliga Leena hade varit på jobbet och bjudit på fika. Hon gav mig lite att snaska på till kaffet!


    


Nu ska jag ta min trötta kropp och mina blodsprängda ögon och sätta mig i bilen.

Medans jag styr hemåt ska jag lyssna på min spännande ljudbok, dricka kaffelatte och snaska på Leenas goa kakor...


 


Ikväll väntar föräldramöte och att sova!!!

Tycker att jag sover ovanligt mycket just nu...Ska det vara så?


  


Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards