hagbylotta

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av hagbylotta - 25 oktober 2012 19:02

Jag fryser!
Plötsligt kom en försmak av vinter och jag hackar tänder och vill gå i ide! Merzan är överlycklig - den första snön har kommit och hon älskar det! Harry är skeptisk och vägrar gå ut. Han lägger sig platt på mattan och spelar död...stackarn. Jag förstår honom. Gillar också sol och värme-kan vara utan blåst, snö, regn, slask... Brr...
Tuva och jag har hunnit med tandläkaren, Ica, lagat middag, ätit, glott på TV!
Nu blir det en värmande kopp te och sedan sängen. Imorgon är det äntligen fredag!
Äntligen!

Av hagbylotta - 25 oktober 2012 13:32

Hmmm...



 


Idag har jag stannat upp flera gånger, tänkt till och försökt påminna mig själv om att andas och ta det lugnt. Varje gång har jag upptäckt att min axlar suttit i öronhöjd och att jag känner mig stressad! Jag börjar bli orolig...

Nu ska jag skriva lite på min inlämningsuppgift och sedan måste jag följa min minsta loppa till tandläkaren.

Ha det bra därute, slappna av och andas ... den här stunden finns bara nu!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards