hagbylotta

Alla inlägg under september 2012

Av hagbylotta - 27 september 2012 16:29

  

När du tror att eländet måste ta slut, att det helt enkelt inte kan bli värre...då blir det det!!

Idag är huvudet tungt som sten och hjärtat likaså.

Jag vet inte riktigt hur jag ska resa mig - hur gör man?

Känns som om jag är helt ensam trots alla goa vänner och världens bästa familj!

Jag måste ju fixa det här själv!

Men vet inte hur ...


 


Har du upplevt nåt sånt?

Att du känner dig maktlös och liten?

Sårbar och alldeles ensam?

Fan, vad det är tufft!!!


 

Av hagbylotta - 26 september 2012 19:24

Tyckte dagen rullade på bra. Visserligen trött och lätt tagen efter att ha varit sjuk, men det gick.
Sen kom det, som ett slag i magen... Vassa ord, illa valda...
Nu växer oron i mig och jag känner mig ledsen, dum och orolig. Skulle helst av allt krypa under täcket, gråta och stanna kvar där.
Fan! Ingen annan har rätt att platta till en så här! Jag vet det, vet mitt värde. Ändå blöder jag...

Av hagbylotta - 26 september 2012 19:24

Tyckte dagen rullade på bra. Visserligen trött och lätt tagen efter att ha varit sjuk, men det gick.
Sen kom det, som ett slag i magen... Vassa ord, illa valda...
Nu växer oron i mig och jag känner mig ledsen, dum och orolig. Skulle helst av allt krypa under täcket, gråta och stanna kvar där.
Fan! Ingen annan har rätt att platta till en så här! Jag vet det, vet mitt värde. Ändå blöder jag...

Av hagbylotta - 25 september 2012 16:33

...med att plugga och resa till Norrköping är just Norrköping! Jag älskar den stan! Det är så fint i området kring universitet/industrilandskapet! När man har en stund över finns alltid ett fint ställe att besöka. Anna och jag passade på att snabbt besöka Knäppingsborg, ett ställe jag älskar!!

Av hagbylotta - 25 september 2012 10:37

Det är Teknikmässa i Norrköping måndag och tisdag! Wihoo!!!
Fullt med prylar, folk och idéer!
Här kommer bilder från en späckad mässa!

Av hagbylotta - 24 september 2012 19:36

Av hagbylotta - 22 september 2012 14:43

Kolla vad jag har fått!
Visst är den fin?
Jag älskar den!
Jag har fått den av Magnus...
Som värsta födelsedagspresenten ju!!

Av hagbylotta - 22 september 2012 10:22

Satan vad det bränner i halsen! Frukost blir lite fil och massor vatten. Ska eländet kräva penicillin?
Hade tänkt göra ett försök på att vara lite aktiv i trädgården idag-städa undan på uteplatsen mm. Tveksam huruvida orken håller...
Ser ut som om jag är en sliten tattarkärring på 85 som rökt cigarr mestadels av livet!!! Hur ska det här sluta!!! ;)
Nej, nu tar jag en kopp te och sätter mig vid TVn. Ser på ett program om lejon och deras ungar. Harry är helt inne i det!
Ha en fin lördag!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards