hagbylotta

Alla inlägg den 16 september 2012

Av hagbylotta - 16 september 2012 20:59

Pustar ut efter en sprängfylld söndag! Härligt väder! Man njuter verkligen av hösten såna här dar!!
Plockat härhemma, handlat, busat med två skogstokiga hundar! Sen blev det dags att dra till fotbollsplan. Tuva &co spelade mot Kisa BK. Underbart att se spelglädje och kämparanda! Det gav resultat...seger med 4-3. Trist att Tuva skadade sig... Nu blir det omvårdnad, kärlek, Zon och Ipren!
Gjorde en såå god äppelpaj-mamma mia!! Den fick bli efterrätt till dagens söndagmiddag-Tacogratäng.
Snart kommer Magnus hem och då blir det film och mys...mmm
Fridens!

PS: När vi var och handlade så sa jag till Nike att vi behövde creme fraiche. Alltså, jag har noll koll!

Av hagbylotta - 16 september 2012 10:35

Igår åkte vi alltså in till stan för middag och bio. Vi var lätt fantasilösa då vi valde att gå till New York Legend, igen! Men dom har riktigt god mat och sport på sina TVskärmar!
Blev lika gott och trevligt som vanligt!
Sen såg vi Hamilton på bio. Trots all pissig kritik.
Vi gillade den! Den hade fart och kändes arbetad...helt ok! Sen skulle jag kunna skriva spaltmetrar om Persbrant, men...nej.
Idag ska jag plocka lite, fixa lite...och gå på fotboll förstås!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards