hagbylotta

Alla inlägg den 19 september 2012

Av hagbylotta - 19 september 2012 11:02

Somnade som en baby igår, efter en rätt spännande film-Brake. Lite värk i halsen, men så har det ju varit i flera veckor nu. Klockan 01:47 slog jag upp mina grötiga ögon och kände med ens att nåt var fel! Huvudet sprängde, halsen brände och magen var ut-och-in...
Då började springet på toan och hostan...
Imorse klockan sex såg jag mig besegrad och kastade skamset in handduken!
Nu knarkar jag allt som finns i medicinskåpet och dricker vatten med honung varvat med vispad Cola. I hallen ligger en stor påse äpplen som jag skulle haft med till jobbet. Vi skulle dela äpplen i halvor, tredjedelar och fjärdedelar...såg fram emot att introducera bråk. Jaja...
Nu ska jag sova ett tag innan nästa toabesök... Hehehe!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards