hagbylotta

Alla inlägg den 20 september 2012

Av hagbylotta - 20 september 2012 14:50

Hej och tack för att du tittar in hos mig! Ursäkta stöket och att jag är i oordning, men jag känner mig riktigt dassig!
Tur att hundarna är här och (fast det låter hemskt) tur att oxå Nike är sjuk. Jag skulle ha det ännu värre annars.
Jag tokglor på TV och äter halstabletter...
Blir hemma imorrn oxå eftersom dagen inte är bättre. Handlar ju om att hålla Addison på avstånd och det går ganska bra!
Nu kollar vi på Hem till gården och småsover...
Tack för titten!
Kom snart igen-det uppskattas!!

Av hagbylotta - 20 september 2012 00:12

Typiskt!
Behöver sova bort feber och smärta...kan förstås inte somna! Kollar på en film om Edgar Allan Poe. Gillar inte riktigt såna "kostymfilmer".
Suck!
Funderar på att slå mig själv med en gummiklubba, fixa till min insomnia.
Harry är så trött, stackarn. Han vill sova, men jag stör honom.
Imorrn lär jag ju inte vara piggast i kommunen, om man säger så!
Gör ett nytt försök:
Nattinatti!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards