hagbylotta

Alla inlägg under oktober 2012

4p

Av hagbylotta - 7 oktober 2012 11:09

Av hagbylotta - 7 oktober 2012 10:48

Frukosten är intagen, väskorna packade...vi är på väg! Destination okänd...
Spännande!
Vädret är så där, men det spelar mindre roll. Bra musik på radion och lite småprat...önskar helgerna varade i 5 dagar och att arbetsveckan bestod av 2!
Nån som håller med?
Ok. Resan fortsätter!
Vi hörs och ses!

Av hagbylotta - 6 oktober 2012 17:30

Åldern gör sig påmind: efter en dag med shopping i Göteborg värker höfterna!! Magnus säger att det är dags för nya höftkulor, i titan... Hmmm?
Solen har skinit på oss och vi har varit runt i klädaffärer, inredningsbutiker, saluhallen, bokhandlar... Några koppar kaffe och frappinos har oxå hunnits med.
Nu sitter vi på O'Learys och äter medans vi kollar på fotboll. ÅFF spelar mot IFK Göteborg...vi sitter mitt bland fiender...farligt!
Ska sedan dra mot hotellet och vila benen före middan...

Av hagbylotta - 6 oktober 2012 08:54

God morgon påre!
Sovit gott?
Nja... Men det spelar mindre roll just nu. Jag ska nämligen studsa in i duschen, hoppa i kläderna och ta hissen till frukostbuffen!! Det är inte mycket som slår hotellfrukostar och vetskapen om att jag inte behöver plocka eller röja nåt idag!
Tjoho!
Sedan blir det till att göra Göteborg...och solen skiner...wihoo!
Det va la gött!!!

Av hagbylotta - 5 oktober 2012 18:24

Nu är vi snart framme! Ska bli skönt med en hotellhelg...goda frukostar och slippa röja mm. Det har redan börjat mörkna och jag längtar efter att få tömma mini-baren!
Vi stannade förstås i Jönköping och handlade. Det blev ett fint smyckesträd och en otroligt fin sminkväska -PIPdesign!!
Snart framme...snart...

Av hagbylotta - 4 oktober 2012 16:01

Omplåstrad efter dropp, tunn och lite tagen...men go och glad ändå!

Av hagbylotta - 4 oktober 2012 13:15

Harry är hemma igen!


  


Jo, det är sant!

Igår kväll fick jag hämta hem honom. Han är tunn som ett snöre, lite vinglig och ynklig, men äter och dricker och är lika go som alltid!

Nu är det specialkost ett tag framöver, medicin i 10 dagar och ett återbesök nästa vecka! Han ska ha lite övervakning närmsta tiden så idag är mamma och pappa där och är "Harry-vakt"!

Jag är så glad över att han är hemma!

  

Merzan blev alldeles till sig när Harry kom hem och hon vek inte från hans sida på hela kvällen!

Goa, fina Merzan!

Ikväll ska jag ta ett låångt varmt bad, packa inför helgens resa!

Ser fram emot att komma BORT!

Mina tjejer passar hundarna och varann! (vilken tur jag har)






Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards