hagbylotta

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av hagbylotta - 4 augusti 2012 22:52

Jag är en riktig OS-nörd! Tvn står på från morgon till natt. Jag älskar att kolla på handboll, fotboll, tennis, simning, löpning, kulstötning, dressyr, triathlon....ALLT!! Vilka fantastiska människor! Vilka prestationer!
Dock gjorde vi en liten OS-paus ikväll (en och en halv timme) för att äta lite och se den mysiga filmen "En enkel till Antibes". Om du inte sett den...gör det! Men nu är det OS igen!!!

Av hagbylotta - 4 augusti 2012 15:52

Budar som en dopad iller på saker jag vill ha på Tradera, bakar päronpaj och Silviakaka, kollar på OS, leker med hundarna, instruerar Magnus i hur han ska plantera våra bärbuskar, pratar med Karro ... Eh, tempot är det inget fel på!
Snart ska vi sätta oss med fika och se på ÅFF mot Gais. Håller utkik efter Emmi och farfar, som är på plats och hejar. Emmi på ÅFF och farfar på Gais!
Sedan ska vi ut och gå... Härligt med semester!!!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards