hagbylotta

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av hagbylotta - 30 augusti 2012 10:12

Igår var det dags att åka till Norrköping och påbörja lyftet. Dags att lyfta mig!

Jag hämtade upp Anna, som oxå upplevt sig behöva ett lyft.

Hade med mig färdkost!

 

Det blev en intensicv och trevlig dag. Mycket information, men ändå lite för lite...

Kryptiskt?

Ja!

Jag hann oxå att träffa Emmi och få en go kram - me like!

Efter lyftet åkte vi in till Linköping och restaurang Sangria. Där firade vi av Ann-Marie som numera är lycklig pensionär! Hon såg strålande ut! Fick mig att se fram emot min egen pension!

   

Det blev sent hem och lite mys med Tuva och Nike.

  

När så hamnade i säng var det helt omöjligt att somna!

Varför är det alltid så?

Allt snurrade i mitt huvud. Alla problem som måste lösas.

Illa!

Idag är det full fart på jobbet som avslutas med husmöte! Jag måste sedan åka snabbt till Åtvid för möte med Tuvas lärare!

Tjohoo!

Älskar att inte ha kontroll...    

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards