hagbylotta

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av hagbylotta - 28 augusti 2012 14:20

Lilyhammer på TVn (haha, underbar serie!), forestfruit-te i muggen, Harry vid min sida, Merzan vid mina fötter... Vi har tagit en paus. Jag har dammsugit och jobbat lite. Mitt huvud värker sedan ett par dagar och det gör mig allmänt trött.
Imorgon är det uppstart på universitet för oss som ska gå lärarlyftet. Underligt nog känner jag varken det ena eller andra inför det. Får se hur det blir och känns imorrn...
Ikväll måste vi handla och sedan kommer utmaningen-att komma isäng i vettig tid!!

Av hagbylotta - 28 augusti 2012 10:29

Igår var det en magisk fotbollskväll i Åtvidaberg! Ett absolut fullsatt Kopparvallen i sensommarsol... Det var höstkänsla...hög luft och lätt bitande vind. Det var Magnus E:s sista match. Han fick avsluta tiden i ÅFF med ett snyggt mål som gav en poäng! Vad härligt!
Eric var bollkalle-som alltid snyggast och bäst ;)
Det var helt enkelt en kanonkväll!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards