hagbylotta

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av hagbylotta - 5 augusti 2012 19:29

Har varit en snabb dag. Den har rusat förbi. Var inne på NetonNet och köpte ny mobil åt Tuva. Hennes gamla var dålig och skadad. Sedan hem, rensade ogräs...eländet växer som sjutton!
Nu har vi precis kommit hem från Kopparvallen och damernas match mot Västervik. Blev en skön vinst med 5-2.
Nu serveras kyld Corona och onyttig pizza!! Jag kämpar mot ångesten som kryper på - vill inte att semestern ska ta slut!!!!

Av hagbylotta - 5 augusti 2012 11:06

Klockan är 11. Min kropp har flutit ut över madrassen och jag har stora problem med att samla ihop den och masa mig upp! Jag har saker som jag måste göra idag, före fem för då är det match på Kopparvallen. Spelar ingen roll att mitt huvud vet det-min kropp skiter i vilket! Trots att jag lockas av god frukost, bra väder ... Nix!! Mitt problem är att jag inte lyder mig själv och nu straffas jag med en slapp och skön förmiddag i min varma, goa säng... Hårt liv.

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards