hagbylotta

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av hagbylotta - 4 mars 2013 17:55

Dagen bara rann ifrån mig!

jag hade mycket som jag skulle hinna göra, men som nu läggs i min "to-do-hög"...

Inte så kul.

  

Imorgon har jag sjukhusbesök på agendan och dessutom ett efterlängtat besök på Nagelsalongen!! 

Behovet är stort!

  

Harry sov ju som bekant hela förmiddagen. Sedan bestämde han sig för att möblera om i sin hydda!   


Ber om ursäkt för suddiga bilder, men jag försökte smygfota honom. Han drog ut sin madrass och vände på den. Sen försökte han dra in den igen! Han är för rolig att kolla på!

Nu snaskar han på våra tår och försöker att bita Merzan ... hon är lagom road!


  

Just nu tittar vi på reprisen av Familjen Holstein-Gottorp. Jag älskar Sissela Kyle! Hon kan verkligen spela olika roller!! Hon är ju en kanonbra drottning!

Ops! Nu kom Magnus hem! Dags att laga mat, umgås och ta kväll...

Glömma allt jag inte hann...allt jag skjutit till morgondagen!!! 



Av hagbylotta - 4 mars 2013 13:25

God måndag!

Eller...?

Nja, idag är det lite si och så med det. Jag mår lite illa och håller på med många huskurer mot det hela:


 


Ingefära...tuggar små bitar, har i mitt te ...


 


Har svalt dessa vitpepparkorn - ifall det är magsjuka på gång. Men det tror jag inte.

Hoppas verkligen att det snart går över!


  


Mina tjejer har studeiedag idag så vi tog sovmorgon härhemma! Till och med Magnus var hemma ett tag på förmiddagen! Mysigt!

Nu är Tuva på gymet och det andra på stan och shoppar!

Harry sover i sin bur... Han har bäddat ner sig och ligger och sover djupt!


 


Lille sötnosen!!

Innan han gick och lade sig var han väldigt engagerad i filmen Chihuahuan från Beverly Hills 3. Kanske var det filmen som tröttade ut honom!!


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards