hagbylotta

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av hagbylotta - 5 mars 2013 15:12

Solbrillorna åkte på och färden gick mot Linköping.

 

Sjukhusbesöket gick snabbt och smidigt. Mitt enda strul var att hitta en parkeringsplats...är nästan helt omöjligt! Som tur var hade jag lilla bilen så jag kunde i princip klämma mig in på en plats!

Sedan åkte jag mot city och Nagelsalongen. Där var det fullt av folk! Jag fixade mina naglar med nr 67 - inte någon direkt upphetsande färg, men jag hade lust för något neutralt!

     

                                         Jag är nöjd!

Stackars Elise som fixar mina naglar - inga större utmaningar jag bjuder på!

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe och ska förbereda morgondagens mattelektion. Jag måste ordna till några passande problemlösningsuppgifter - de som finns i boken är inte så värst utmanande!

Senare ska jag ta ett bad och ett glas vin!

Syndigt, va?!

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards