hagbylotta

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av hagbylotta - 7 mars 2013 13:18

Idag är det 20 år sedan mitt livs absolut största dag.

Jag blev mamma för första gången!

Magnus och jag fick två bedårande söta tvillingdöttrar och ingen på jorden kan någonsin varit lyckligare än jag och Magnus!

Världen stannade och vi hade blivit en familj!

Jag minns den dagen som om den var igår...

Jag kan inte tro att det är 20 år sen!

Vart har åren tagit vägen?


 


Små prinsessor - mammas loppor!


 

 


Best friends på lekmattan!


 


Emmi & Karro!


Jag tror ärligt talat att rollen som mamma är den störta utmaningen, prövningen och gåvan jag har fått!

Jag har älskat dessa loppor från det att dom bara var en svepande aning i min mage till skrivande stund. Den kärleken bara växer!

Jag är så stolt och glad i dessa tjejer!


   


Grattis till Er som idag går ur tonåren och in i vuxenåldern!

Men tro inte att jag släpper Er!!!

Aldrig!

Puss!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards