hagbylotta

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av hagbylotta - 9 mars 2013 22:05

Mätt som ett as!
Trevligt värre att fura tjejerna!
Massor av god mat och skratt! Som vanligt.
Sedan blev det Mello förstås!
Min röst gick till Louise! Tyckte hon gjorde det riktigt bra!
Härhemma är dom toppennöjda med resultatet!
Grattis Robin!
Nu ska vi se på Game of Thrones...andra säsongen!
Puss därute!!

Av hagbylotta - 9 mars 2013 10:06

Härligt med vårsolen, eller hur?!
Den piggar tull och med upp en trött gammal skata som jag!
Idag är det som alla andra lördagar - full rulle!!
Sista provningen av balklänningen (förhoppningsvis), storhandla, laga massor av mat, födelsedagsfest!
Sedan ligger man som en tallrik kräm i sängen och bönar om nåd!
Karro öppnade sina paket imorse. Harry älskade hennes nya väska! Den blev som ett liter hus åt honom!
Annars gosar han mest med Merzan i solen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards