hagbylotta

Alla inlägg under januari 2013

Av hagbylotta - 21 januari 2013 11:32

Ligger febrig och trött i soffan. Hade tänkt kolla på film på CMore, men TVn la av!!
Nu kollar jag på dvd - Morgan Pålsson - och planerar semestern istället. Jag bläddrar bland turistsidor på nätet och längtar efter sol och värme!
Ute snöar det...

Av hagbylotta - 20 januari 2013 14:06

Sjuk och äcklig!
Min dag spenderas i sällskap med mobilen och Harry! Han ligger ovanför mitt huvud och sover medans jag spelar spel...

Av hagbylotta - 20 januari 2013 14:06

Sjuk och äcklig!
Min dag spenderas i sällskap med mobilen och Harry! Han ligger ovanför mitt huvud och sover medans jag spelar spel...

Av hagbylotta - 19 januari 2013 19:15

OnePiece, godis, hundar, dricka, Ipren, halstabletter...& DEXTER!!!!
Det är så spännande att jag kryper ur skinnet!
Ser du på nåt bra?
Har du tips på andra bra serier att följa?

Av hagbylotta - 19 januari 2013 14:43

Isande och kristallisk kyla ute. Det är så vackert ju! Bäst är det när man är fullt påpälsad eller när man är inne i värmen, som jag!
Jag mår skit och kan knappt svälja.
Jag tycker väldans synd om mig själv och vräker o mig comfortfood- kolhydrater i mängder!!
Mm... ät nu, ångra dig sen...

Av hagbylotta - 18 januari 2013 17:07

...så var det idag.
Ringde och skulle ju sedan bli uppringd av min vårdcentral. Missade det och ringde igen!
Fick tid klockan ett och infann mig snällt och satte mig ner och väntade.
Och väntade.
Och väntade.
Tjugo över två får jag veta att två akuta ärenden kommit emellan och att det nu inte fanns tid för mig... Om det inte var JÄTTEakut, förstås...
Fick åka hem. Klen, blödande, ledsen och överjävligt trött!
På tisdag har jag ny tid.
Hur i hel h.....e ska jag orka!???!!

Av hagbylotta - 17 januari 2013 18:59

Halsen blöder och jag huttrar av feber...
Jag har tagit Ipren och ber om att klara morgondagen. Jag har ett par viktiga saker som jag måste få fixar och har inte tid att vara sjuk nu!!
Jag har varit på Tuvas utvecklingssamtal idag. Hon höll i det hela helt själv med hjälp av ett proffsigt Powerpoint!! Jag är imponerad och stolt! Hon är så himla bäst!! Jag älskar henne-totally!
Alla mina barn är så bäst!
I am blessed!!

Av hagbylotta - 16 januari 2013 18:39

Jag lägger ner!
Ingen idé!
Jag trampar på samma ställe, får inget gjort och allt är grått och trist!
Ser att ljusningen kommer på fredag...lever på hoppet?
Ledsen, vänner men nu är jag på lågpris och ändå vill ingen ha mig!! (Känsla)

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards