hagbylotta

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av hagbylotta - 8 juli 2012 19:00

Har ju varit en tung dag fylld med saknad...huvudvärken belägrade sig.

Nu blir det i alla fall tacos och fotboll på TV:n... Bra avslutning.

   

Imorgon har jag en del ärenden på stan och Magnus måste åka in och kolla upp ett märke på sitt ben. Vi misstänker att han har haft en fästing där och nu är det ett kraftigt rött närke där ... 

Usch!

Ogillar dom där små blodsugarna!


Jag ska dessutom fixa mina naglar...GILLA!

Av hagbylotta - 8 juli 2012 17:47


Där i din himmel bortom sekel av skimmer
Längre än ögat når, än jag förstår
väntar du på mig
Och när tiden är inne, när livet blir till ett minne
Hittar jag vägen fram till evighetens land och till dig


     

 

Idag har jag gråtit över dig,

du fattas i mitt liv.

Jag kan inte säga mer än så ...

 

 

 

Tiden läker inte alla sår.

Man lär sig hantera sin saknad, men den minskar inte!

Jag saknar dig alltid, ibland mer ibland mindre...men alltid!

Av hagbylotta - 8 juli 2012 11:09

Igår var en lyckad och späckad dag!

Magnus och jag gjorde en tripp till Falerum - jag ville köpa mig en klänning. Det var fullt med folk, men inga klänningar! Magnus köpte sig en snygg skjorta och ett bar skor - till Kretaresan!

Därefter åkte vi och handlade lite nödvändigheter på Ica. 

Svisch hem för att duscha och byta om - vi skulle hem till Westins på lite umgänge, fotboll & mat!

Det var ju väldigt varmt igår - åskvärme - så det kändes som en långpromenad till dom, fst det bara är nerför backen! 

Väl där drack vi kaffe och åt en riktigt god sommartårta!

Underhållningen stod Lily för...knappt två år och hur charmig som helst!

Hon dansade och sjöng, pratade non-stop och var så där underbart gosig!

Vid matchstart tittade även Johan in...

Efter en turbulent match blev slutresultatet 3-3 och det kändes som en seger!

Vi käkade riktigt god kyckling, åt en underbar sallad och drack en massa gott vin!

Kvällen blev riktigt trevlig och vi vandrade hem - jag, Magnus och Tuva - i en ljummen sommarnatt!!

Det ju så där man vill ha det!


         


Idag regnar det och vi tvättar och röjer. 

Jag ska oxå åka in till stan, kyrkogården, för idag är det min lilla farmors födelsedag.   


PS!

Malin har så mycket härlig saker...

Bla detta skåp fullt med Mimmi Pigg!

WOW!

 


Sorry ... ingen skärpa...mycket vin ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards