hagbylotta

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av hagbylotta - 30 juli 2012 16:38

Har fått en släng av feber och förkylning. Inte så värst kul. Gjorde en insats i trädgården, men orken finns inte. Flåsandes som om jag sprungit marathon fick jag landa på soffan. Ipren, te och nässpray...
Har pratat med Emmi på telefon. Hon mår inte bra idag. Har varit tvungen att åka hem från sitt jobb pga högt blodsocker och ketoner i blodet. Gör mig så ledsen. Men oxå arg-hon får ju ingen hjälp från sjukhuset!!! Känner mig som en ilsken tiger när sånt händer. Är beredd att göra vad som helst för mina ungar!! Grrr!!!
Inte lätt när hon är i Göteborg och jag är i Åtvidaberg!
Imorgon ska vi jaga dom med blåslampa och det är bäst att dom är behjälpliga då! (hot hot)
Nu ska jag dricka lite köpekaffe och kolla på OS.
Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards