hagbylotta

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av hagbylotta - 23 juli 2012 14:43

Vi är hemma!

Vi fryser!

Vi längtar tebaks till värmen!


     

Men det hjälps inte - resan har nått sitt slut :(

Härligt var det dock att komma hem till Nike, Karro och hundarna!! Som vi har saknat dom!

Pusskalas!

Efter en liten inspektion av hemmet kändes frasen "hem ljuva hem" som ett hån!

På något vis - och med lite hjälp - har hemmet lyckats förfalla på 8 dagar!

Min fina Lyckliga Lotta som stod på köksbordet:

 

Varken fin eller lycklig längre!!

Hur svårt är det att vattna en krukväxt?

Hmm...

Jag har fejat och städat och tvättat och packat upp...

Ni vet, allt det där som man ogillar att göra! Nu är jag i full gång med att packa igen för nu ska vi till landet! Mysigt! Meterologerna lovar bättre väder så jag hoppas att jag snart kommer att sluta frysa och hacka tänder.


När vi är på semester letar vi stenar och snäckor! Det har vi alltid gjort - sedan innan ungarna föddes. Vi har en riktigt fin och för oss värdefull samling av sommarminnen. Nu har jag placerat en del i ett bord så vi alltid kan minnas varma, soliga, salta & glada dagar!


 

Harry var så uppspelt när vi kom hem, men nu har han slocknat!


 


Tjolahopp så länge!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards