hagbylotta

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av hagbylotta - 25 juli 2012 22:17

Har du varit på restaurang Räkan nån gång?
Om inte-gör ett besök om du är o Göteborg och gillar fisk/skaldjur! Så ljuvlig mat, trevlig personal och spännande miljö!
Räkor i stora lass, transporteras till bordet via en radiostyrd båt. Båten åker på ett "innehav" där det simmar hajar, rockor, pirajor... Det gäller att inte tippa lasten...
Vi åt räkor, fiskgryta, lax, krabba, hummer... Avslutade med parfait och espresso! Gissa om vi är mätta och belåtna nu?!

Av hagbylotta - 25 juli 2012 18:48

Har haft en varm, solig och härlig dag! Efter frukosten övningskörde Magnus och Emmi och då satt jag på bryggan och solade. Tuva och Harry badade. Åh...han simmar så gulligt! Hihihi!
Efter det åkte vi till Alingsås och åt lunch och shoppade.
Eftermiddagen har spenderats i skuggan med Magnus bror, fru och ungar. Det har producerats papplådor i mängder!!!
Nu ska vi snart in till Göteborg & restaurang Räkan!

Av hagbylotta - 25 juli 2012 09:35

Idag skiner solen för en älskad bror!
Flaggan är hissad och jag önskar min bror världens bästa födelsedag! Fylld med sång, presenter, tårta och god mat!
GRATTIS JOCKE!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards