hagbylotta

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av hagbylotta - 27 juli 2012 22:37

Allt har en ände...så oxå vår tid på landet, den här gången. Solen sken imorse oxå och medans Magnus och Emmi övningskörde passade vi andra på att njuta av sol, bad och värme. Det var på gränsen till kriminellt att sätta sig i bilen, men vi skulle ju hem! Tufft att lämna Emmi kvar i två veckor till. Jag vet att hon längtar hem och helst hade velat åka med... Jobbigt! Förhoppningsvis upplever hon att tiden går fort!
Vi gjorde ett litet stopp i Jönköping så att Harry fick rusa runt lite. Jisses vad varmt det var där! Jag hade gärna letat upp stranden där och tagit mig ett dopp!
Väl hemma (svettiga och äckliga)hann vi bara duscha och klä om för att sedan bege oss till Kopparvallen. Där topp ÅFF emot Örebro. Spännande match som slutade 1-1. Härligt att sitta i solen och kolla på fotboll. Det gillar jag!
Nu dricker vi Cosmopolitan och kollar på den pampiga OSinvigningen. Skål på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards