hagbylotta

Alla inlägg den 11 december 2012

Av hagbylotta - 11 december 2012 17:48

Vet ju att det är EM och inte VM!!
Bloggar från mobilen, med T9!!
Sorry!!!

Av hagbylotta - 11 december 2012 17:45

Laddar inför handbollsvm, Sverige mot Norge. Handboll är riktigt kul att titta på och igår gjorde ju tjejerna en otrolig vändning på slutet - så starkt!
Idag fick vi oväntat besök av Leena! Hon hade varit i Västervik hos en väninna och svängde förbi mig på hemvägen. Vi tog en stark kopp kaffe och ostmacka...mmm... Vi tittade lite på en gammal favoritfilm oxå-Spanarna! Leena ska fira jul i Thailand, stackarn, så hon reser om ungefär en vecka. Låter inte så dumt.
Magnus är sen ikväll igen och jag börjar känna mig lite ensam på kvällarna. Förr var det full fart härhemma, nu är det alldeles för lugnt.
Hoppas ni har en mysig tisdagskväll och HEJA SVERIGE!!!

Av hagbylotta - 11 december 2012 11:09

Jag sitter vid datorn och frustar. Nätet är mer segt än vad jag var förut!! Jag kommer inte in på lärplattformen, datorn står och tuggar! Snacka om att bli stressad! Nu har jag lagt över en timme på detta, men tar en paus vid TVn. Harry gillar verkligen inte att ha sin strut på sig! När den tas av blir han överlycklig!! Då kan man klia honom till sömns...

Av hagbylotta - 11 december 2012 09:10

Seg som tuggummi...
Massor att göra, men vill inte!
Det handlar inte om ork utan om vilja - jag vill inte!
Jag vill läsa en bra bok, gå en promenad med hundarna, dricka kaffe, slå in julklappar...
Men...verkligheten kommer ikapp.
Dom här två, dom kan konsten att mysa dom!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards