hagbylotta

Alla inlägg den 21 december 2012

Av hagbylotta - 21 december 2012 20:57

Nej, hon har förlorat förståndet! Totally lost it!
Emmi massproducerar julgodis och jag undrar om köket någonsin blir sig likt!!???

Av hagbylotta - 21 december 2012 18:13

Rösten sviktar annars känns det aningen bättre. Jag kan svälja utan att knyta mina nävar, det ni!
Karro bakar fler pepparkakor, jag har ordnat julskinkan och Nike har hjälpt mig med gurkan. Jisses vad hon var vass på att hyvla!!!
Snart är det middag. Emmi lagar kyckling till dom andra men för mig blir det...soppa!!!????!!!!
Sedan ska Emmi baka. Här är rena julbverkstan ju!

Av hagbylotta - 21 december 2012 14:21

Om du någongång ligger däckad i struplocksinflammation och mår skit och har tråkigt...säg det inte högt! Då kan hända att det händer grejer!! Du kanske väcks av konstiga ljud. Dom kanske kommer från tvättstugan. Där kanske varmvattenberedaren gått sönder och läcker ut över hela golvet. Då kanske rörmokaren måste komma. Det kanske blir dyrt!!!
Arghhhh!!!!
Tur att Odd Molly muntrar upp med finaste underkjolen och mössan!
Och bästa Nike med mer knäck-pepparkakssmak!
Tur!!
Ute faller vacker snö!
Inne hostar äcklig Lotta!
Jaja... :)

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards