hagbylotta

Alla inlägg den 22 december 2012

Av hagbylotta - 22 december 2012 14:41

Nej vi var inte dom enda som tagit sig till Ingelsta för att julhandla! Fullt med folk och mycket att handla. Det gick smidigt ändå, inga längre köer.
När vi skulle äta lunch bestämde jag mig för att skippa soppa och försöka äta mat!! Kocken var dock inte nådig med pepparn ! Min och Nikes wok var så stark att jag fick svårt att andas!! Nu snaskar jag Fishermans Friend i bilen hem!
Hem till myser! Hoppas du oxå myser så här inpå jul...

Av hagbylotta - 22 december 2012 09:12

God morgon!
Sitter med morgonkaffet och Ipren. Känner att huvudvärken lättar... I bakgrunden spelar skön julmusik medans vi planerar vilka julklappar som fattas och som MÅSTE inhandlas idag!!
Helst skulle jag krypa ner under täcket igen, sova några timmar till men...
Nej, nu en dusch sen iväg och handla! Blir nog mest Magnus som får shoppa-ser mig själv sittandes på ett fik undertiden! :))

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards