hagbylotta

Alla inlägg den 29 december 2012

Av hagbylotta - 29 december 2012 17:14

JAS, Happy lights gör en glad! Det finns många färdiga varianter-olika färger och längder-eller så designar du din egen slinga! Du får slingan och bollarna separat och monterar själv.
Jag fick tipset av Jenny och nu får du det av mig!

Av hagbylotta - 29 december 2012 15:11

Frös som en hund på stan. Vädret är verkligen inte trevligt alls nu! Kall vind, regn och kyla...blä!
Fick en del handlat i alla fall:
Snygg tröja från Jumperfabriken och Happy lights! Dessutom lite smått och gott tills vi ska fira La Befana!
Vi filade på Gyllen där vi oxå mötte mor & far med sällskap. Massor av folk på fiken, men inte så många i affärerna och på stan. Förmodligen berodde det på kylan.
Nu är vi hemma och äter äggost och tittar på Beck. Tar en lugn stund innan det ska städas lite!
Har du det bra?
Njut av julens bakvatten-lugnet, myset och god mat...

Av hagbylotta - 29 december 2012 10:37

En hektisk morgon- Var är alla strumpor? Är allt lego packat? Har nån sett mina termobyxor?... Kusinerna har packat in i bilen och påbörjat sin långa hemfärd. Det känns omedelbart tomt härhemma och Harry somnade på stört!
Tuva missade allt kramande och vinkande, men gulliga kusinerna vände om och åkte tillbaka så hon oxå fick kramas. Det var värt allt!!! Kärlek!
Nu ska vi till stan och se om vi kan fynda!
Kram så länge...

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards