hagbylotta

Alla inlägg den 15 december 2012

Av hagbylotta - 15 december 2012 22:16

Tuva och Frida har åkt pulka/sopsäck i kyrkbacken. När dom kom tillbaka gjorde de en jättefin snögubbe i trädgården! Den fick sällskap av en snöhund som mer liknar en gris! Kanonfina!!
Nu sitter dom i köket och dricker varm choklad... Åh, jag minns den mysiga känslan när man varit ute och lekt i snön och kom in i värmen och fick varm choklad!!!
Vi dricker inte varm choklad utan vatten och äter Zyx. Imorrn mår vi bättre, har vi bestämt! Harry har slocknat, det lilla livet.
Jag önskar dig en god natts sömn och en härligt skön 3e adventsmorgon!

Av hagbylotta - 15 december 2012 16:35

Med värkande fötter och tunga ben är vi nu på rull hemåt. Visst fick vi en hel del handlat!! Men vi har oxå en del kvar...
Hade planerat för julgransköp på hemvägen, men det funkar inte-vädret är för dåligt!
Det får vi ta imorrn!
Nu längtar jag efter te och halstabletter. Både jag och Magnus känner oss lite krassliga.

Av hagbylotta - 15 december 2012 10:13

... här i bilen!
Vädret är grått, men vägen helt ok.
Vi är på väg till Stockholm och Nacka Forum. Julklappar ska inhandlas och det ska faktiskt bli kul! Jag som ogillar att trängas, köa och handla efter en plan!!
Vi har gott kaffe, bra radio och lite trafik!
Tjoho!
Ha det, vänner!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards