hagbylotta

Alla inlägg den 28 december 2012

Av hagbylotta - 28 december 2012 20:07

Att en fredagskväll kan va så skön!! Vi har ätit parmainlindad kyckling med ris till och druckit ett fantastiskt gott vin! Alla kusiner har rivit och käkar upp pepparkakshuset-en gammal kär tradition. Nu tjötar vi vidare, skvallrar och har det bra. Vi tittar oxå på Transformers, en film jag inte förstår mig på!
Imorgon bitti åker kusinerna hem och det är lite vemodigt varje gång...det lär vara ledsna miner då.
Nu fortsätter fredagskvällen med mys, mys och mys!

Av hagbylotta - 28 december 2012 14:15

På väg hem från Valla Djurklinik, Nagelsalongen och stan! Harrys blodvärden har förbättrats!!! Lyckan är stor! Det är inte helt bra, men vi är på god väg. Återbesök om 3 månader. Stackars Harry fick bli stucken 3 gånger...:(
Jag har oxå varit hos Elise och fått mina naglar förstärkta och målade. En underbar känsla! Nu ska vi lämna Harry hemma och åka och handla middagsmat.
Hjälp vad fort tiden går!!
Jag hänger knappt med.

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards