hagbylotta

Alla inlägg den 12 december 2012

Av hagbylotta - 12 december 2012 22:13

Full fart ända in i duntäcket!!
Nu har jag släppt av världens goaste tjejer efter en härlig kväll i Mantorp! Seger med 5-2!!! Underbart! Fantastisk stämning i vår underbara hejarklack-fyra övettrötta morsor kan heja på rätt bra! Kanon!
Nu är det bäst att John Blund gör en blixtvisit...för imorgon är det ingen vanlig dag........

Av hagbylotta - 12 december 2012 11:02

Halloj halloj!!

jag är redo!

Det kan börja nu!

Jag pratar förstås om jullovet!

För mig är det helt ok att börja NU!

Min morgon har varit intensiv, kan man säga. Men vi har fått allt vi tänkt gjort! Det är inte illa!!

Jag tackar Bjarne för all hjälp idag!!

Du är grym!!

  

Nu sitter jag och ska arbeta med en pedagogisk kartläggning/bedömning, men våra datorer är uppdaterade och nu står dom bara och tuggar!

Vergkar som om datorer och jag inte är kompatibla!!

  

Efter jobbet har jag superbråttom!!!

   Jag ska nämligen åka hem till Åtvidaberg, samla ihop ett gäng tjejer ( Tuva och Co. ) och sedan skjutsa dom till Mantorp!!! Där är det match ikväll!

Men tills dess lär tempot bara öka!!!!

Ha det fint nu och kom ihåg att andas ... idag är det 12.12.12

 


Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards