hagbylotta

Alla inlägg den 13 december 2012

Av hagbylotta - 13 december 2012 20:26

Vart tog dagen vägen? Plötsligt var det dags för middag och gott blev det! Hade först tänkt köpa färdigt-pizza, men kom på andra tankar. Fläskfilegryta, potatisgratäng och grönsaker...
Nu sitter vi med tänd brasa och kaffe och bara är. Inte så ofta det händer. Lucia är ju en speciell dag: Magnus fyller år, lussande och julen som plötsligt känns så nära!

Av hagbylotta - 13 december 2012 13:33

Tiss, tass och smyg...

Så var det tidigt imorse när Tuva gjorde fin frukost till sin pappa...

Idag är det nämligen hans födelsedag!

Hurra hurra hurra !!!!


 

Världens bästa Magnus blev väckt med skönsång och paket! Jag tyckte att jhan såg riktigt nöjd ut!

Det firades ju redan förra helgen och fortsätter att firas kommande helg. Men så är det: man kan inte nog fira denna fina man!

Puss och grattis Hubbie!


   


Måste oxå passa på att visa er Sveriges lyckligaste Lucia:


 


Otroligt entusiastisk!!!

Annars är ju mitt Luciatåg från Centralskolan, min favorit!


 


Förövrigt såg jag imorse det absolut finaste Luciaframträdande någonsin!!! Klass 4 på Hagbyskolan!!!

Så fina! Vilka härliga ungar som sjöng så fint, vrserna satt klockrent!

Imponerande!!!

  


Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards