hagbylotta

Alla inlägg den 30 december 2012

Av hagbylotta - 30 december 2012 19:32

Hela Sverige bakar-maraton på 7an! Jag har aldrig varit så fikasugen som idag!! Dom bakar tårtor, cupcakes, bullar, kakor, matbröd, biskvier ...
Snålvattnet rinner och magen knorrar! Jag springer mellan TVn och skafferiet. Till ingen nytta eller glädje, för där finns bara nyttigheter! Usch!
Mitt i allt käkade vi en god middag bestående av entrecote och briesallad. Kan man ju tycka att jag skulle vara mätt och belåten när jag återvänder till programmet, men så funkar tydligen inte jag. Suget är större och jag snaskar desperat i mig lite nötter, mest för att snaska på nåt!
Funderar på en sväng till 7 eleven!??
Jäkla sockersug!!!!!!

Av hagbylotta - 30 december 2012 12:48

Söndag förmiddag...love it! Frukost på sängen, morgonTV, Dolce Gusto-kaffe, varma sockar och tänd brasa. Önskar bara att söndagarna var lite längre än andra dagar!
Magnus och jag har en tendens att snöa in på vissa TV-serier och köper boxar som vi tokglor på. Nu är det Dexter som rullar varm i DVD-spelaren. Har du sett den? Den är grym! Igår var det så spännande att det var svårt att stänga av, sen drömde jag om eländet oxå!
En annan serie vi följt/följer är Game of Thrones, som ju är otroligt bra! Emmi är insnöad på Criminal Minds, Tuva tittar på Desp.Housewives och Nike kollar Greys Anatomy. Karro är mer för filmer - Harry Potter, Sagan om ringen eller skräckfilmer.
Snacka om insnöad familj!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards