hagbylotta

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av hagbylotta - 2 februari 2013 18:47

Härhemma fixas det inför Mello! Vi kör Svensson-stuket med Tacos, chips och godis! Det kan väl aldrig gå fel?
Nu gäller det att rösta rätt-vi tävlar här!
Den som definitivt inte laddar är Harry!! Han har en sov och gosdag idag!!
Okej... Nuuu kör vi!

Av hagbylotta - 2 februari 2013 10:00

Igår hann jag äta lite mellis innan jag och Magnus skulle till Ica för att handla. På Ica träffade vi flera goda vänner och pratade en hel del. Då ringde Emmi och ville bli hämtad...i stan!! Snabbt skjutsade jag hem Magnus för att han skulle kunna börja med middagen, själv drog jag till Linköping!
I bilen lyssnade jag förstås på Sandmannen! Jag har inte mycket kvar nu.... Den är otroligt spännande!! Måtte nu Kepler komma med en ny bok SNART!!!!!
Idag är det en plocka-i-ordning-dag! Jag måste plocka med kläderna och röja lite.
Härligt när man känner att det finns tid för sånt!
Hoppas din dag blir fin, vad du än gör!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards