hagbylotta

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av hagbylotta - 9 februari 2013 15:48

Nja, jag tror nog inte att detta faller under rubriken lördagsmys...

Att vara en dag på jobbet och skriva, bedöma, rätta... en LÖRDAG!!!

Nej!


   


Innan vi åkte hit från innebandyn, stannande vi på Lidl för att köpa med oss lite fika...


    


Magnus hjälper mig att rätta matteprov medans jag skriver åtgärder och planerar samtal. Utamför vräker snön ner och jag är orolig för att vi ska bli insnöade här!

Hujedamig att spendera en lördagskväll/natt på jobbet!!   


Nej, vi måste nog snart avsluta.

Förresten blev jag lite ledsen när jag kom hit idag - skitungar har sprejat på hus och fönster här!

Så jä... onödigt!!


Av hagbylotta - 9 februari 2013 12:46

Är du på g?
Känner du lördagsruset?
Själv sitter jag i en iskall idrottshall i Ryd och kollar på innebandy.
Sen blir det stan och jobbet...
Längtar efter kvällen, när den här dagen är gjord!
Ha det fint så länge!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards