hagbylotta

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av hagbylotta - 23 februari 2013 19:04

Här laddas för Mello!
Vem vinner?
Vem är sämst?
Hur ser dom ut?
Nu hör det till saken att Sylvia Wrethammar är med ikväll...
Jag kan inte riktigt tycka att hon är bra.
Nu skönskriver jag detta lite (hon suger) och det beror på att hon är en släkting!!
Jo, det är sant!!!
Men här väljer jag att spela följande kort:
Det är på Magnus sida alltså är ju inte jag släkt via blod!!!
Skönt!! Jag kommer inte rösta på henne!!
Så är det!

Av hagbylotta - 23 februari 2013 15:46

Jag var trallande glad imorse! Skulle åka till Norrköping och träffa min älskade vän... När vi sågs blev det en låång, varm kram! Ville inte släppa taget om varann.
Vi fikade, pratade, promenerade, pratade och pratade... Härligt!
På hemvägen skulle jag förbi jobbet en sväng-fortfarande glad- då sprack bubblan!
Jävla idiot som körde på mig!!
Skitgubbe!
Ursäkta språket, men han förstörde min dag! Och del av bilen!!
Aaarghhhh!!!!!!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards