hagbylotta

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av hagbylotta - 18 februari 2013 15:22

Latmasken i mig viskade att det visst är okej att slöa idag - jag har ju lov! Jag lade mig i sängen och kollade på film... Men då fick plötsligt Tuva ett ryck!

Hon storstädade sitt rum och rensade i sin garderob och sin byrå!!

Jisses!

Imponerande!

Då kunde ju inte jag vara sämre!

Jag har nu städat hall, vardagsrum och kök! 

Jag är lite lätt stolt över oss båda nu!

Tar mig en kaffe och några finn crisps med avocado...mmm...


   


Nike kom precis hem efter att ha övningskört med farfar. Hon var riktigt nöjd! 

Blir nog ett körkort där oxå!


  


Nu ska jag ta en andra kopp och titta lite på Grabben i graven bredvid...

feelgood-film!

Kram påre!

Av hagbylotta - 18 februari 2013 11:09

Det är väl ändå inte någon som minns att jag sa att jag skulle städa idag!??

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards