hagbylotta

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av hagbylotta - 26 februari 2013 13:45

Har duschat och ätit lunch. Ska snart åka in till jobbet och träffa Anna och AnnaKarin för att planera vår LS-lektion. Sitter för tillfället i soffan med en kopp kaffe och kollar på Robinson Crusoe-älskar såna filmer!


 

Det var dock nära att det blev mos av Harry när jag skulle sjunka ner i soffan!

Man måste ha superkoll när man har en liten Harry!

Han älskar att krypa under kuddar, filtar, kläder ...

     

Hittade honom under filten - väldans sovsugen!!

Naaa!!!

  

Av hagbylotta - 26 februari 2013 11:00

Ofta blir jag lite avis på mina fyrfotingar! Dom har ju möjligheten att njuta av nuet - har väldigt få måsten! Tittar solen fram och speglar sig i golvet...ja, då passar Harry på att njuta av ljuset och värmen! Han lägger sig tillrätta och bara är!

Jag har suttit vid datorn hela förmiddagen - ett av mina alla måsten!

Harry har njutit av solen...

Åhhhh!!!


 


Han är verkligen en livsnjutare!

Jag älskar det draget hos honom...och alla andra av hans drag        

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards