hagbylotta

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av hagbylotta - 27 februari 2013 18:23

Det är sån skillnad!

det är ju inte längre becksvart på mornarna!

Och när jag åker hem är det fortfarande ljust!!!!

Underbart!


  


Idag var vi i simhallen och simtränade! 46 yra ungar ...


     


Det gick bra, men man kan ju ibland fundera över sin arbetsmiljö/situation/ansvar/...!

Huvudvärken kom som ett brev på posten och det har under dagen förbrukats några Iprén.

Nu är det i vilket fall bättre!

Snart ska vi proppa i oss middagen, sen ska Karro och jag bädda ner oss och kolla på film:


 


Hoppas den är bra!

Har du nåt bra filmtips?

Jag längtar tills säsong 2 av Game of Thrones går att köpa!!

Snart snart!


Kolla vad som ska intagas till filmen!!

 

Mmm...


Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards