hagbylotta

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av hagbylotta - 12 februari 2013 14:18

  Nike är sjuk. Hon ligger här i soffan och spelar Candy c och huttrar!

Det betyder att jag har lite sällskap idag. Denna gråa dag...

Jag har rensat bland mina jobbgrejor och är galet nöjd med resultatet! Ordning och reda och minimalt med prylar!

Idag är det ju den stora semledagen och jag och Nike återkommer hela tiden till hur sugna vi är. Verkar omöjligt att undvika detta klassiska bakverk idag!


 


Jag äter gärna semla med hetvägg!

Hur vill du ha den?

På seven/eleven säljer de lite annorlunda semlor:


 


Prova dom - jättegoda och lagom stora!

Bor man i Linköping, eller som jag jobbar där, så ska man handla sina semlor på Lasseslivs! Där är dom godast!

Nog pratat om dom---

Nu är det nog bäst att handla ett gäng!

Kram!


     




Av hagbylotta - 12 februari 2013 09:54

Somnade som en klubbad säl efte möten och åter möten, igår!
Sista mötet var ett trevligt planeringsmöte med Malin och Susanne! Vi planerar cykelfesten...
Allt flöt på, men vi stötte på lite grus när vi skulle skriva ut etiketter. Löste vi förstås och nu är det hela på G!
Idag är vädret lite visset och det påverkar lite, tyvärr;( Jag ska ta det lugnt, skriva lite och laga mat.
Tisdagar är så där...

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards