hagbylotta

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av hagbylotta - 8 februari 2013 17:10

Älskar mina fyrfotingar!

Dom hjälper mig att landa, att vara i nuet!

 


Dom rusar runt och brottas i all snö! Föreställ er lilla Harry...

snö upp till öronen och brottas med en jätte!!! Övertygad om att han kommer att vinna :)

På jobbet har jag världens mest kreativa ungar!

Dom jobbar stenhårt med bildprojektet kring berättande bilder!


 


WOW!!   


Av hagbylotta - 8 februari 2013 15:32

Det är tyst och tomt på jobbet...

Många ärkloka och åker hem tidigare på fredagar!

Själv har jag just blivit klar med ett möte och känner mig trött. Skulle gärna beama mig hem, om det gick!

Har ju inte heller någon bra ljudbok att lyssna på i bilen - måste inhandlas i helgen   

Utanför arbetsrummets fönster faller nu mer snö och det upplever jag som lätt provocerande!

JAG VILL INTE HA MER SNÖ NU!!

Nej, nu packar jag ihop, ger mig ut till min översnöade bil och drar till Åtvidaberg!

Ska bli skönt att ta på sig mysdressen (OnePiece) och gosa med Harry och Merzan!

Jag önskar dig en skön fredagskväll!!

   

Hello!                           Lille Harry!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards