hagbylotta

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av hagbylotta - 3 februari 2013 17:07

Hetsigt på plan, men till slut blev det oavgjort i alla fall! Tuva var inte helt nöjd med matchen-så är det ibland!
Innan vi åkte till sporthallen kom Oskar förbi med ett gäng kompisar. Dom hjälpte oss att bära våra sängar två våningar!! Det är verkligen tungt!! Tack!!
Nu känner jag mig fruktansvärt hungrig och vill komma igång med middan!! Sen ska vi se på Snabba Cash ll.
Jag älskar söndagar!!!!

Av hagbylotta - 3 februari 2013 10:17

God morgon!
Vilken härlig dag!
Sol och kyla.... Vackert!
Vi har ätit full English Breakfast och dricker nu kaffe. Gårdagens Mello diskuteras förstås...vad hände?
Sämre startfält än på länge, ingen stil, inga sångbegåvningar... Jaa, jag vet inte...
Hoppas nästa vecka blir bättre-sämre tror jag inte det kan bli!
Idag har jag mycket på agendan och har ångest över att jag måste välja bort vissa aktiviteter!
Vet inte hur jag ska göra??!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards