hagbylotta

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av hagbylotta - 4 februari 2013 17:19

Jag har varvat jobbande med att dricka te och kaffe och småglo på TV!
En produktiv dag.
Nu ser jag fram emot en skön kväll med familjen...de som är hemma!
Fick ett paket idag-ett superfint schlagerarmband!! På brickorna står namn på schlagers skrivna av Ingela "Pling" Forsman. Armbandet heter just "Pling". Jag älskar det!
Pling på er!

Av hagbylotta - 4 februari 2013 10:11

Sov som en klubbad säl inatt! Vaknade utsövd och pigg!
Gjorde en stadig frukost - ägg, bacon och ostmackor!!
Sedan satte jag mig vid datorn och producerade lite arbetsblad!
Duracell-L8!!
Nu njuter jag av kaffe och några bitar choklad...
Tyvärr är inte vädret lika vårligt som det var i helgen, men jag tänker nog ändå ta mig en promenad!
Sedan måste jag fortsätta jobba och planera!
Jag önskar dig en skön måndag!!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards