hagbylotta

Alla inlägg den 10 februari 2013

Av hagbylotta - 10 februari 2013 20:03

Nu är det dammsugaren och hundhårsfritt ett litet tag! Tvätt är vikt, sängar renbäddade och middagen är uppäten!! Skönt!
Jag hann oxå slänga i mer rött i mitt hår!
Nu är det kaffe latte och gott i soffan!
Har du ätit?
Njuter du av söndagslugnet?
Hoppas det!
Magnus överraskade mig med blommor och godis idag!
Gull...

Av hagbylotta - 10 februari 2013 12:07

Började den här dagen med frukost i sängen...

Det är en bra början, eller hur?


 


Nu sitter vi framför Vinterstudion med kaffe och filtar...


 


Egentligen var dagens uppdrag att städa, men vi är lite sega i starten!

Magnus spelar Candy Crash och bara dör och dör ...

Vi ska oxå göra en utflykt till Drängsbo för att hämta hem Tuva som sovit över hos kompisar.

Harry, den lille spjuvern, äe med Karro på jobbet. Hans uppdrag idag är att gosa med de gamla på hemmet och sprida glädje och kärlek till dem...Jag vet ärligt talat inte någon som skulle kunna göra det bättre!!


 


Vad säger ni - är inte detta kärlek?




Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards