hagbylotta

Alla inlägg under juli 2012

Av hagbylotta - 2 juli 2012 12:34

Harrys outfit idag :-)

 
Av hagbylotta - 2 juli 2012 11:38

Jag har flyttat på mig, som ni ju märkt!

Jag nämnde ju att jag hade problem med den nya plattformen på den gamla bloggen ... Jag kontaktade blogg.se men dom hörde inte av sig. När jag såg att flera bytte bloggsajt bestämde jag mig för det, jag oxå! 

Nu testar jag här och hoppas det funkar bättre!


Jag har hämtat hem min loppa från Sportscamp och det känns kanon! Hon hade förstås haft det toppen där, men tycker att det är skönt att vara hemma hos mamma!   


 


Idag är hon på Fenomenmagasinet och sedan på Smultronstället...lyckosten!

Själv ska jag åka in till Linköping och plåga mig ordentligt! Jag ska köpa mig en bikini!

Finns det något mer obekvämt än att tvingas prova en bikini i ett osmickrande ljus i en provhytt?!! Dessutom expeditens ljuva stämma ; "går det bra!???"

Eh, nej!!!!


 


Hmmm..


Annars är mina tankar hos Emmi idag:

Hon är i Göteborg och gör sin första dag på sommarjobbet där!

ÖoB!


Lycka till, babe!

Saknar dig!

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards