hagbylotta

Alla inlägg den 1 november 2012

Av hagbylotta - 1 november 2012 17:11

Och där djupdök den här dagen!!
Deppig och ledsen...
Vi (bror och jag) bestämde att det inte var en bra idé att åka till Malmö när man är sjuk. Naturligtvis inte!
Men jag blev så ledsen...missar de underbara killarna!!!
Nu är det deppigt chokladätande i soffan framför Dr Phil!!!
Mitt höstlov suger!!!!!!!!

Av hagbylotta - 1 november 2012 11:22

Hello beauties!
Vilken kylig och grå dag att vakna till. Har hällt i mig kaffe och energidryck - Celsius förstås - för att förmå mig att sätta mig vid datorn. Jag har 37,9 i feber så jag fryser trots OnePiece, yllesockor och tänd brasa! Men det spelar ingen roll: jag måste skriva!
Jag har nu lyckats producera 2 sidor dravel...osammanhängande och inte tydligt alls! Ändå känner jag mig nöjd??
Imorse när jag borstade tänderna kom Harry med sin tandborste! Lilla gullet! Det gjorde han även igår. Han är klok den lille killen!
Om det är grått idag så var det ju svart igår-strömmen gick ju under pågående match på Kopparvallen! Återstående ca 27 minuter spelas idag klockan 13:00, om du är intresserad! Gratis!!!
Puss så länge!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards