hagbylotta

Alla inlägg den 2 november 2012

Av hagbylotta - 2 november 2012 18:49

Highlife...verkligen!
Magnus, Tuva och Karro är i Motala och kollar på bandy. Heja heja nu!
Jag och Harry ligger i soffan och kollar på Gokväll. Känner mig som 60 minst!!
Hade tänkt steka upp en köttbit och ta ett glas vin, men har ingen ork alls! Det fick bli avocadomackor istället!
Just nu fyller badet upp sig och jag ska snart sänka ner mig i ett hett bubbelbad! Sedan blir det film i sänghalmen...säkert i sällskap med mina fyrfotade vänner :)
Jag har oxå förberett en god nattsömn genom att hälla upp ett medicinmått hostmedicin.
Skönt med fredag...även om jag är övergiven...

Av hagbylotta - 2 november 2012 13:07

Har hostat hela natten. Stackars Harry blev störd och är så trött nu att ögonen står i kors!
Fick frukost på sängen av Magnus som på förmiddagen tog lite vaf (vård av fru)!
Nu är det tända doftljus, ugnsbakade äpplen och kaffe latte som gäller! Harry sover, förstås...men Merzan håller på att slakta ett gosedjur...
Hoppas ni har det gott, alla!

Presentation


Hej där!
Ny bloggplats, men samma L8!
Jag hoppas Du fortsätter att följa mina steg och tankar...
Jag är lärare, mamma, hustru, matte, dotter, vän ... Inte alltid i den ordningen dock!
VÄLKOMMEN HIT!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards